Received ideas concerning AM-license vehicles

«Mopedavti niso varni, so nevarni»

NAROBE - V letu 2009 so v Franciji zabeležili 82.208 žrtev cestnega prometa (ubiti in poškodovani ). Od tega jih je bilo le 311 uporabnikov “mopedavtov”, to je 0,38%. Od 3777 usodnih nesreč jih lahko 2160 (57%)pripišemo avtomobilom, 888 motorjem (23%) in 299 (8%) mopedom. Smrtnih nesreč v “mopedavtih” je bilo 21, to je 0,56%. Aixam sledi najnovejšim tehnologijam, ki zagotavljajo in ohranjajo varnost voznikov in potnikov in izvaja stroge zahteve, tudi v primeru, ko le-te niso predpisane v zakonodaji.

«Mopedavti izredno onesnažujejo okolje»

NAROBE - V sodelovanju s podjetjema KUBOTA za dizelske motorje in LOMBARDINI za bencinske motorje, je Aixam predstavil vozila z zelo nizko stopnjo porabe in najbolj nadzorovano stopnjo emisij CO2 v svoji kategoriji. Kot dokaz, izpust CO2 znaša le 77,9 g/km, kar predstavlja kar 37% nižjo stopnjo izpusta od ciljne 125 g/km predpisane s strani Evropskega parlamenta.

Januarja 2013 je podjetje Aixam začelo s proizvodnjo 100% električnih vozil pod znamko eAixam, ki nič ne onesnažujejo okolja.

«Mopedavti so rešitev za cestne prekrškarje»

NAROBE - Procent ljudi, ki vozijo “mopedavte” po izgubi njihovih izpitov je le 3,4%, medtem, ko je procent voznikov, katerim izpit ni bil nikoli odvzet kar 93,4%.

«Električna vozila imajo nizko avtonomijo in niso primerna za dnevne vožnje»

NAROBE - V povprečju vsak Francoz potuje dnevno 25,2 km s povprečno hitrostjo 30 km/h. eAixam predstavlja vozila, za katera zagotavlja vsaj 75 km avtonomije in katera ni potrebno polniti več kot 3 ure in pol. Namenjen je torej izpolnjevanju zahtev dnevnih izletov, tako v mestu kot na podeželju. To so vozila, ki so usmerjena v prihodnost.

«Mopedavti so preglasni»

NAROBE - Aixam je razvil izredno učinkovito zvočno zaščito, ki zniža glasnost motorja za kar 7 decibelov.Prednosti so tišja atmosfera, zmanjšane vibracije in zvočno udobje tako v urbanem okolju kot tudi na podeželju.